Hasznos tippek a jó üzleti hírnév megőrzéséhez
Sokan szeretnének tudni a hírnévkezelésről, de nem tudják, hol kezdjék. Ha ez olyasminek tűnik, amibe szeretne belevágni, akkor ez a cikk segít. Csak olvassa el, és remek tanácsokat fog kapni, amelyek segíthetnek ebben a témában.
Hírnevének kezelésének egyik elsődleges módja az, ha online érvényesíti üzleti márkáját, és átveszi az Önnel kapcsolatos tartalmat. A KnowEm.com, a UserNameCheck.com vagy a NameChk.com segítségével keresse meg vállalkozása nevének minden felbukkanó online példányát. Csak egyet kell használnia, de bármelyikük értesítheti Önt, ha valaki hamisan mutatja be a vállalkozását, vagy rosszat mond önről.
Tartsa szemmel a közösségi hálózatokat. Az Arnold Worldwide szerint a fogyasztók több mint fele azt várja a márkáktól, hogy válaszoljanak kérdéseikre és a közösségi médiában közzétett megjegyzéseikre. Próbáljon még aznap válaszolni minden beérkezett kérdésére. Ez segít abban, hogy kitűnjön a többi közül.
Vegyen részt közösségében. A cég hírnevének erősítésének egyik legjobb módja az, ha jótékonysági tevékenységet folytat a közösségében. Ha időt szán arra, hogy visszaadja közösségének, jó hírverést kap, és lehetőséget ad arra, hogy sok olyan emberrel beszélgessen, akikkel egyébként soha nem tudna beszélgetni.
Kereshet olyan céget, amely segíthet a jó hírnév kialakításában. A közösségi médiától a nyilvános bejelentésekig sok minden szükséges a nyilvános hírnév kezeléséhez. Éppen ezért hasznos, ha valaki segít ezekben a dolgokban.
Ha javítani szeretné cége hírnevét, fontolja meg, hogy jobban bekapcsolódjon a közösségébe önkéntes munkával. A fogyasztók kedvelik a társadalmi felelősségvállalást komolyan vevő vállalatokat. Azzal, hogy idejét vagy pénzét a helyi közösségnek áldozza, pozitívan javítja cége hírnevét, és ezt az ügyfelek is látni fogják.
Tartson fent jó kommunikációt ügyfeleivel a jó hírnév kialakítása érdekében. Az ügyfelek nem szeretnek homályban lenni a dolgokkal kapcsolatban. Ha folyamatosan frissíti és tájékoztatja őket, értékelni fogják ezt a jó szolgáltatást. A cégébe vetett bizalmuk nőni fog, és ezzel együtt az Ön hírneve is javulni fog.
Ha szolgáltatásokat vagy termékeket ad el, adjon garanciát a pénzvisszafizetésre, anélkül, hogy kérdéseket tenne fel. Az ügyfelek jó bánásmódjának fontos eleme jó hírnevet épít. Amikor egy ügyfél visszaküldi, előfordulhat, hogy nem tudja továbbértékesíteni, ami azt jelenti, hogy pénzt veszít. A hírneve azonban pozitív marad.
Mindig váltsa valóra ígéreteit. Ha megváltoztatja ezeket a feltételeket, nem fognak megbízni önben. Mások tisztességtelennek fogják érezni az Ön vállalkozását, ami negatív hírnevet kölcsönöz vállalkozásának. A rossz hírnév az üzleti életben olyasvalami, amiből egy vállalkozás soha nem térhet magához.
Ha azt tapasztalja, hogy egy ügyfél negatív véleményt írt az Ön termékéről vagy szolgáltatásáról, természetes, hogy azonnali védekezést szeretne közzétenni cége ellen. Szánjon rá egy pillanatot, és ügyeljen arra, hogy ne haragból válaszoljon. Az ön háborgó és tomboló válasza több ügyfelet elriaszt, mint az eredeti negatív vélemény.
Valami olyasmi, mint az ügyféladatbázis biztonságának megsértése, valóban károsíthatja a vállalat hírnevét. Ha cége tapasztalta ezt a problémát, ne próbálja elrejteni. Azonnal értesítse ügyfeleit, és biztosítsa őket arról, hogy intézkedéseket tesznek adatai biztonságának fokozása érdekében. Ezzel a megközelítéssel minimálisra csökkentheti vállalata hírnevének károsodását.
Ha végzett az összes információval, és megtanulja, hogyan használhatja fel saját előnyére, jól fog járni. Ha az üzleti világban dolgozik, gondoskodnia kell a hírnévkezelésről. Ne késlekedjen, és kezdje el most ezt, hogy minden jól sikerüljön.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.