Hatékony útmutató a cikkmarketing sikeréhez
A cikkmarketing nagyszerű otthoni vállalkozás, amelybe ma már bele lehet szállni. Mivel a cikkekre azért van kereslet, hogy nagyobb forgalmat irányítsanak a webhelyekre, jellegzetes webes jelenlétet teremtsenek, és üzenetet küldjenek az új ügyfelek bevonására, egy egész iparág alakult ki a minőségi tartalom létrehozása és értékesítése körül. Számos dolgot tudnia kell, ha szeretne részt venni az akcióban. Ez a cikk segíthet az indulásban.
Hozzon létre egy lépésről lépésre szóló útmutatót, amelyet követhet, amikor webhelyét vagy termékeit próbálja értékesíteni. A jól teljesítő vállalkozások azok a vállalkozások, amelyek az alapoktól kezdődően születtek, ami azt jelenti, hogy az üzlet mögött álló emberek egy átfogó tervből indultak ki, majd a sikerhez vezető utat követték.
Fontolja meg a kiszervezést. Ha nincs ideje cikkeket írni, vagy úgy érzi, hogy tudása nem éri el a többi írót, fontolja meg,hogy felvesz valakit, aki megírja a cikkeket. Ha pénzt költ kiszervezésre, időt takaríthat meg, és több cikket készíthet.
Dolgozzon a szavai számán. Egy jó cikk nem lehet túl hosszú ahhoz, hogy szórakoztató legyen, vagy túl rövid ahhoz, hogy informatív legyen. A különböző cikkkönyvtárak különböző méretű cikkeket is szeretnének. A legtöbben háromszáz-nyolcszáz szó közötti cikkeket keresnek, tehát ha következetesen ragaszkodik az ötszázhoz, akkor jó lesz.
Győződjön meg arról, hogy az írás, amelyet közzétesz, jól szerkesztett. Ez jelentheti a különbséget a visszatérő olvasók és azok között, akik soha nem jönnek el elolvasni a webhelyén található információkat. Ezek az írások az egész weben láthatóak lesznek, és az oldala hozzájuk lesz kötve.
Amikor a cikkek marketingjéről van szó, bizonyosodjon meg arról, hogy olvasóinak némi betekintést nyújtanak arra vonatkozóan, hogy mire gyanakodhatnak. Meg kell adnia számukra a cikk összefoglalóját. Legyen rövid, körülbelül 2-5 mondat elegendő ahhoz, hogy a tartalom lényegét áttekintse.
Mindig az eredeti, anyanyelvén írjon. Ha nem beszél teljesen folyékonyan, és összetéveszthető egy anyanyelvi beszélővel, ne próbáljon meg reklámozni ennek a különböző közönségnek. Valószínűleg sok nyelvtani hibát fog elkövetni, ami nem fogja szeretni az olvasókat. Jobb, ha ragaszkodik ahhoz a nyelvhez, amelyen folyékonyan beszél.
Ha megnézzük, mit tesznek közzé más szerzők, ez nagyszerű módja annak, hogy elősegítse cikk-marketingkampányának fejlesztését. Mindig kerülje a plagizálást, de azt is látnia kell, hogyan jutnak el a szakértők a saját résükhöz az általuk írt és terjesztett tartalom révén.
Fontolja meg a cikkek képeinek beillesztését a nagyobb figyelem felkeltése érdekében. A képek azonnal felkeltik a figyelmet, és a cikkekbe való beépítésük garantált módja annak, hogy felfigyeljenek a cikkekre. Ügyeljen azonban arra, hogy ne használjon szerzői joggal védett képeket vagy olyan képeket, amelyekhez nincs joga.
Bár egy cikk hatékony marketingeszköz lehet az Ön számára, ez nem jelenti azt, hogy minden cikk hatékony marketingeszköz lesz. Az embernek arra kell törekednie, hogy minden alkalommal a lehető legjobb cikket állítsa elő, ha azt akarja, hogy egy cikk jól működjön.
A cikk írásakor ne plagizáljon semmit más forrásból. Ha más forrásból kell valamit használnia, győződjön meg róla, hogy megfelelően írja meg, és helyezze el a saját tartalmaiban. Ne csak másoljon, illesszen be és küldjön be valaki más munkáját. Próbáljon meg egy olyan programot is használni, mint a CopyScape, hogy megbizonyosodjon arról, hogy véletlenül ne plagizáljon valamit, amit az interneten olvas.
Gondosan határozza meg célközönségét, mielőtt cikkírásba kezd. Ha pontosan tudja, hogy kinek reklámoz, amikor elkezd cikkeket írni, testreszabhatja azt a közönsége gondolkodásmódjához, így több eredményt fog látni.
Ügyeljen arra, hogy mindig egyedi tartalmat használjon. Ugyanazt a fogalmat átvenni és újrafogalmazni rendben van; Ha pontosan ugyanazt a cikket használja, és több különböző tartalmi webhelyen is közzéteszi, büntetést kaphat a keresőmotorokból származó ismétlődő tartalomért. Ne hagyja, hogy minden kemény munkája kárba menjen.
Mielőtt érdekes fényképeket adna hozzá, győződjön meg arról, hogy joga van a felhasználásukhoz. Képek elhelyezése webhelyén lehetővé teszi az olvasó számára, hogy rákattintson a fényképre, és átirányuljon az Ön webhelyére.
Egy nagyszerű cikk marketing tipp, ha befektet egy cikkforgatóba. A cikkforgatók nagyszerűek, mert lehetővé teszik eredeti cikkének több egyedi verzióját. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy elágazódjon, és több árucikkhez jusson, amelyeket eladhat.
A cikkmarketing segítségével rendes kis bevételt generálhat, de mindenképpen tudnia kell, milyen lépések és módszerek hasznosak a gyakorlatban. Akár professzionális cikkmarketinget keres, akár barkácsoló projektet szeretne csinálni, ezek a tippek segíthetnek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.